Politica de retur

Politica de Retur

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile de mai jos privind returnarea produselor achiziționate de pe platforma noastră.
 
Luăm foarte în serios satisfacția clienților si avem multa incredere ca produsele noastre va satisfac pe deplin asteptarile si contribuie la succes afacerii dvs. cu adevarat.

Politică noastra de retur este perfect transparentă și corectă.

Termenul de Retur:

Conform legilor in vigoare, acordam o perioadă de 14 de zile calendaristice de la primirea produsului pentru a solicita un retur. Pentru a fi eligibile pentru returnare, produsele care fac obiectul returului trebuie să indeplineasca urmatoarele criterii: sa se afle in starea în care au fost primite: neutilizate, cu toate etichetele originale și în ambalajul inițial.

Pentru formalitatile de retur este nevoie sa prezentati factura/chitanta corespunzatoare achizitiei produselor pe care doriti sa le returnati.

 

Procesul de Returnare:

Primul pas este sa trimiteti un email catre adresa noastra: carduri@digitalreputation.ro in care sa solicitati returul. In termen de 48 de ore vă vom furniza toate detaliile necesare și vă vom ghida pe parcursul întregului proces de returnare.

După primirea și verificarea cererii de retur, se realizeaza validarea cererii, si incadrarea intr-una din situatiile urmatoare:

a. Retur din cauza de defect. Pentru produsele considerate defecte, vă vom trimite o etichetă pentru a fi folosita la retur, in format digital, și vă vom oferi asistenta pe întreg parcursul procesului de retur.

b. Retur din motive personale. În cazul produselor returnate din motive considerate motive personale sau din considerente legate de satisfactia clientului, clienții vor suporta costurile de transport pentru returnare.

 

Detalii importante:

Nu exista taxa de retur. 
Returul se realizeaza numai dupa trimiterea unui email, asa cum se indica mai sus, validarea cererii si incadrarea intr-una din situatiile precizate.

 

Probleme și Daune:

Este obligatoriu să inspectați cu atenție comanda la sosire. Dacă identificați defecte, daune sau primiți un produs greșit, vă rugăm să ne sesizati situatia imediat, ca sa se parcurga pasii corespunzatori rezolvarii situatiei respective.

Schimburi:

Schimbul unui produs cu alt produs nu este posibil, decat sub forma de a returna mai întâi produsul original, conform termenilor menționați mai sus, si apoi plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit.

 

Perioada de Retractare de 14 Zile în Uniunea Europeană:

Pentru expedierile către Uniunea Europeană, respectam intocmai perioada de retractare de 14 zile. Acest lucru înseamnă că puteți anula sau returna comanda fără a fi nevoie să justificați motivele. Este deosebit de important sa va asigurați că produsul returnat rămâne neutilizat, cu etichete, în ambalajul original și însoțit de o chitanță sau dovadă de achiziție.

 

Rambursări:

După primirea și inspectarea produsului returnat, in cazul respectarii conditiilor de retur specificate, va vom trimite un email de confirmare si urmeaza să primiți rambursarea pe metoda originală de plată în termen de 10 zile lucrătoare. Vă rugăm să luati in calcul că in unele situatii, procesatorii de carduri sau de plati online opereaza intr-un timp suplimentar procesarea și publicarea rambursărilor. Dacă suma corespunzatoare comenzii dvs. rambursata nu apare după 15 zile lucrătoare de la aprobare, vă rugăm să ne contactați prin email sau telefon.

Companie:

Digital Agency SRL
sector 6, Bucuresti

Telefoane:

Relatii clienti: 0729096600